tag:blogger.com,1999:blog-2479123070436926860.post3429354170439210998..comments2022-04-12T01:16:41.852+03:00Comments on Pilot Studies: Huono tuuri ei anna yhtään periksiIgor Silivanenkohttp://www.blogger.com/profile/05572432893881087818noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2479123070436926860.post-89875808772973542752012-09-30T13:19:18.366+03:002012-09-30T13:19:18.366+03:00Joo Tecnamissa on garmin 430 niin suuntahyrrä näky...Joo Tecnamissa on garmin 430 niin suuntahyrrä näkyy näytöllä. Eipä sillä mitään eroa tavalliseen hyrrään ole, se vaan projisoidaan eri tavalla. Eihän sitä toki gps:llä lennetä vfr-lennolla, mutta se on meillä tukena muiden navigointilaitteiden ohella. Ja jos on toimivia koneita niin miksi pitäisi lähteä rikkinäisellä. Patrialla on hyvä kalusto ja se on ihan hyvä peruskoulutus tarkoitukseen. Eipä siinä ole mitään muuta eroa johonkin perus cessnaan kuin tuo gps. Kyllähän noita säitä tuli tutkittua aamulla mutta taffi lupaili hyvää päiväksi. Nyt kun lentämään pääsee niin harvoin teorian ohella niin on pakko käyttää kaikki päivät hyväksi. :)Igornoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2479123070436926860.post-18704249714992671292012-09-29T18:44:13.992+03:002012-09-29T18:44:13.992+03:00Hetkinen... Eihän matkalennolla katsella GPS:sää V...Hetkinen... Eihän matkalennolla katsella GPS:sää VFR-lennolla! :) Entä onko Tecnamissa pelkästään lasinäytöllä näkyvä suuntahyrrä? Kuulostaa vähän turhan modernilta ollakseen peruskoulutuskone. SWC:tä ajoissa tarkemmin tutkimalla olisit säästänyt turhan reissun kentälle, aika pahoja rintamia näkyi jo aamusella. :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2479123070436926860.post-64685976627351932042012-09-29T16:28:45.086+03:002012-09-29T16:28:45.086+03:00angstangstAnonymousnoreply@blogger.com